Kryckan v.36

Måndag- Longering/lätt ridning
 
Tisdag- Skritta/jogga
 
Onsdag- Galoppintervaller
 
Torsdag- Skritta
 
Fredag- Vanligt ridpass (inte så hårt)
 
Lördag- Tävling i Vindeln LB
 
Söndag- Tävling i Vindeln LA
 
Något sånt här hade jag tänkt mig. Angående tävlingen så har jag inte riktigt bestämt mig än, kanske hoppar en LB på söndagen innan LA. Det är mountainhorse, så det skulle vara kul. Men tror att vi stryker den eftersom jag hellre vill satsa allt på LA sen. Det känns som att det är större chans att jag sätter nollan om han inte är så trött. Lyssna på magkänslan!
 
Nu ska jag ta lite fika och sen fara ut och springa. När jag kommer tillbaka så ska jag sätta mig och svara på frågestunden, och vid halv 8 går jag över till Hanna en sväng. Ha en fortsatt bra dag människor!
 
Har inga bilder på nya skoldatorn så ni får nöja er med en instagram bild från Skellefteå
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin