Lördag

Känner att jag håller på att bli sjuk så jag ska ta en alvedon och snart gå och lägga mig, ska nämligen upp tidigt imorgon då jag och mamma ska morgonfodra hästarna så det blir ingen sovmorgon här inte. Sen brukar jag nästan aldrig vara sjuk, så jag antar att jag kommer blir jätterisig nu.. 
 
Iallafall, Inter gick intervaller idag och det gick bara bra. Han var dock lite för pigg och sprang lite fortare än vad jag ville att han skulle göra. Men annars skötte han sig bra. Det kändes att jag red "dressyr" igår, han var mycket mjukare och mer avslappnad redan från början. Ska försöka att iallafall rida dressyr 1 gång i veckan med han! 
 
Jag har väldigt lätt att lägga omkull mina händer när jag rider, så idag under uppvärmningen höll jag ett spö i händerna så jag inte kunde lägga omkull dom. Ska helt klart fortsätta med att göra det!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin