Måndag morgon

God morgon, idag är det först skolan 8.20-14.00 som gäller. Våran enda tidiga dag den här veckan, men skönt med en lugn snart på veckan iallafall. Efter skolan ska jag till stallet, Inter vilar idag så jag ska tvätta massa saker som ska säljas och försöka röja upp lite i sadelkammaren som är kaos. 
 
Igår kväll innan jag gick och la mig kollade jag lite på mina stilhoppningsresultat med Tristan bara för skoj, dock lite surt att finalen går på Strömsholm iår.. Vårt sämsra resultat är alltså 55,5 poäng vilket jag ändå tycker är bra med tanke på den kaos runda som vi hade. Vi hittade inget flyt alls och han petatde 2 hinder, nej jag kommer nog aldrig förstå hur dom dömde där. 
 
 
Vårt bästa resultat är 59,5 poäng, när dom sa det i högtalarna trodde jag att dom sa fel för så bra tyckte jag inte den rundan var. Han går i fel galopp lite här och där, ingen rytm osv.. Ni hittar filmen här under!
 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
Hade "glömt" bort eran blogg för några månader, så har missat endel verkar det som.. Var är Tristan? Vad har jag missat som hänt under sommaren? :)

2013-09-09 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin