Mellanlandar hemma

Tog morgonpasset i stallet imorse så nu har jag ganska nyss kommit hem och jag ska bara göra mig iordning innan jag drar iväg till skolan. Jag var först i stallet imorse så jag fodrade alla hästar innan jag red Inter, han fick gå intervaller idag och det gick väl helt okej. Red tre lugna och han blev varken trött eller speciellt stel efteråt!
 
Haha, måste också berätta hur "modig" han var idag också. Vid några hagar stod det en skottkärra med höbalar i, vilket Inter tyckte var jätteläskigt. Han stannade säkert 10 meter innan den och vågade inte gå närmare så jag fick helt enkelt rida en annan väg förbi den.. 
 
Efter skolan händer det inte alls mycket, funderar på om jag ska gå ner på stan en sväng bara för att eller om jag åker direkt hem! Får se hur jag gör. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin