Nu har jag bestämt mig

Har velat fram och tillbaka hela dagen om jag ska uppdatera mobilen eller inte. Känner mig lite småless på den nu, och jag har hört att batteriet blir mycket bättre efter uppdateringen. Men samtidigt blir den ju som en samsung då, och jag hatar det. Jag VILL uppdatera den, men om det blir dåligt så kommer jag ju att ångra mig som satan sen.
 
Jag tror faktiskt att jag ska uppdatera den ikväll, så efter kan jag göra en utvärdering här på bloggen! Eller kanske inte ändå................. hej beslutsångest.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin