Ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter eller vad säger man? Känns som denna vecka kommer bli ganska lugn, vad jag vet har vi bara ett prov och inte så många läxor. Det har helt klart varit värre. Skolan slutar 5 över 2 idag, skönt med en lugn start på veckan! 
 
Efter skolan bär det av till stallet, idag har jag tänkt att Inter ska gå intervaller. Han har förut gått intervaller varannan dag men nu ska vi börja med var tredje istället! När jag kommer hem har jag tänkt fortsätta plugga psykologi, ett otroligt tråkigt men ändå intressant ämne. Har prov imorgon så det måste tyvärr göras. 
 
Ha en bra dag - ttyl 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin