Onsdag

Sitter och sista minuten pluggar lite inför provet som är på första lektionen nu. Men jag ska snart börja göra mig iordning och sedan åka till skolan. Just nu känner jag mig ändå ganska frisk men det kan ju bli värre när jag kommer igång. Jag ska dock försöka ta mig igenom hela skoldagen iallafall, vi har bara 3 lektioner idag vilket är ganska lungt. 
 
Inter hade jag tänkt skritta en liten sväng idag också, blir ungefär som igår. Bara en liten lugn tur i skogen så han får röra lite grann på sig! Annars händer det nog inte så mycket mer idag, en ganska lugn dag alltså! 
 
Två ovisade (?) bilder på Linuz från juni. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin