Roligt med hål..

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att nästa lektion ska börja, den börjar inte för än om ca 50 minuter så det är lite segt. Ialladall så slutar jag 15.40 idag. Då ska jag skynda mig hem för jag skulle eventuellt få skjuts till stallet av pappa, vet dock inte riktigt när han skulle komma hit. 
 
Det är trav ikväll så Inter får alltså vila idag, jag ska bara fixa iordning honom och sen gå och äta på stallfiket innan jag går hem eller alternativt om jag får skjuts hem efter travet. Men det lutar nog att jag går hem då det känndes något dryg att vänta i stallettill kl 10 ikväll. 
 
Halvful bild från februari iår!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin