Sista delen

Vart handlar du mest kläder? 
Gina tricot och h&m handlar jag nog mest på, men handlar även på andra affärer!

Favoritplagg? 
Min kära rosa one piece som jag inte har någon aning om vars den är.. 

Favoritfilm? 
Har ingen direkt favoritfilm, finns många som är bra. Ingen nämd ingen glömd!

Vilken kändis tycker du är snyggast? 
Haha jadu, jag har ingen aning om vad jag ska svara på den här. Det finns så många.. 

Hur skulle ni beskriva er själva som person och som ryttare? 
Som person skulle jag nog säga att jag är ganska snäll, glad och omtänksam. Som ryttare är jag ganska lugn, men jah har otroligt dåligt tålamod. Men jag brukar försöka att aldrig ta
ut min ilska på hästen, brukar vara noga med att klappa om den efter att jag har ridit även om det har gått åt skogen. 

Är ni blyga? 
Ja lite grann, men var dock mer när jag var yngre.

Vad är ni mest nöjd med i era utseende?
Allt och inget typ. 
 
Godaste maträtt?
Tacos helt klart!
 

Godaste dryck? 
Cola & fanta exotic

Intresse utanför hästar? 
Har inte dirket något annat intresse. 
 
Längd och vikt? 
Jag är ungefär 168 cm lång och väger runt 50 kg. 
 
Har ni haft något tidigare förhållande? 
Nepp

Vad gör ni på fritiden förutom att rida? 
Försöker hinna vara med kompisar, plugga, komma igång med att träna och sånna saker. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin