Sovmorgon!

Nu har jag precis klivit upp från sängen, skön känsla när jag vaknade vid 7 imorse och visste att jag kunde somna om! Efter att ha sovit ca 12 timmar så känner jag mig iallafall utvilad och redo för dagen. Idag är den en ganska kort skoldag, vi går från 11-15.40 så det är inte som värst. 
 
Idag hade jag tänkt rida dressyr med Inter då det inte blev av igår. Det blir nog mest att rida i skritt men om han känns avslappnad ska jag även prova att trava en liten bit! Han blir lätt så spänd på ridbanan. 
 
Tycker de bilderna är så fina, funderar på att rama in en av dem. Finaste C & C ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin