Spännande saker på g

God morgon! Då var det måndag igen och jag är riktigt taggad på veckan som kommer. Jag ska alldeles strax börja fixa iordning mig inför skolan, det blir en lugn start på veckan då vi slutar 14.00 idag! Direkt efter skolan ska jag skynda mig till stallet och ta hand om Inter, borsta honom, fixa maten osv. 
 
Ikväll ska jag och mamma på ett litet äventyr så jag förvarnar er att uppdatteringen inte kommer vara den bästa. Men jag har fixat något tidsinställt, så ni har något att läsa iallafall! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin