Svar från frågestunden

Här kommer svaren från frågestunden del 1, kommer fler delar senare då inlägget blir så långt annars. Svarar på alla frågor förutom dom jag inte tycker är värda att svara på! 

Vad gillar ni för typ av häst?
En lagom häst som är fin i typen, den ska inte vara för pigg och inte för seg. Men ändå ha en egen motor! 

Är du lesbisk?
Nej, inte det. 

Rida en slarvig runda med vinst eller en kontrollerad och snygg runda utan placering?
Helt klart en kontrollerad och snygg runda utan placering, hatar när det känns flängit när man rider. Det är bland det värsta som finns..  
 
Film från ett kval i mountain horse, högst stilpoäng av alla kategorier!
 

Favoritblogg?
Har ingen riktigt favoritblogg, men jag läser dom största bloggarna som bland annat Kissies, Kenzas, Tyras, Nellie Bs, Linn Olssons och sen även några mindre hästbloggar om jag har brist på saker att göra!

Favorit ämne i skolan?
Haha ja, bra fråga.. Egentligen inget men om jag måste välja är det nog digitalt skapande eller något!
 
Är du singel?
Ja, det är jag. 
 
Oskuld?
Är det intressant att veta?
 
Vill du ha ett förhållande? 
Inte just nu, har inte riktigt någon tid över på mitt dygn haha.

Har du något syskon? 
Nej, eller jag har en halvbror som jag har träffat en gång så det räknas väl egentligen inte.

Är du lycklig?
Ja, någotlunda. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin