Svar på frågestunden

Vad gillar ni för typ av häst?
Fin i kroppen och positiv till hinder. Typ som Kryckan fast några decimeter större.

Är du lesbisk?
Nepp

Rida en slarvig runda med vinst eller en kontrollerad och snygg runda utan placering?
Om rundan är felfri så vill jag att den ska vara kontrollerad och snygg. LC+5 i Lycksele var ingen bra runda, med placering. På den prisutdelningen ville jag typ bara ut därifrån för jag var så missnöjd haha. Dock ser de bättre ut på filmen än det kändes.

Favoritblogg?
kristinawarg.se och linnolsson.se

Favorit ämne i skolan?
Om jag måste välja så blir det privatjuridik...
 
Är du singel?
Yess
 
Oskuld?
-.-
 
Vill du ha ett förhållande? 
Vet inte, tar det som det kommer haha...

Har du något syskon? 
Japp, en lillebror och en lillasyster.

Är du lycklig?
Japp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin