Svar del 2

Vad är det högsta ni har hoppat? 
1.20-1.25 tror jag.

Vad är det högsta ni har tävlat? 
LA

Mål? 
Har inget direkt mål långsiktigt. Med Kryckan är det att hoppa MSVB och ha roligt!

Sto eller valack?
Valack, alltid!
 
När ska ni sälja eran ponny? 
Vill inte tänka på det, blir så deppig. När ponnyåren är slut skulle jag tro, även om det lockar att ha kvar honom<3

Mål för 2014? 
Kvala och debutera MSVB, men har inte tänkt så mycket på det :)
 
Vilka 5 hemsidor besöker ni varje dag? 
Facebook, blogg.se, dreamfilm, bloglovin och fronter (skolsida)

Vad är ni beroende av? 
Isbitar, min kära iphone, datorn och oboy.

Vem gör era headers?
Lindizz
 
Hur tycker du att en bra blogg ska vara? 
Bra uppdatering, men inte för många inlägg haha. Fin design och varierade inlägg!
 
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? 
Haha oj herregud jag har ingen aning. Men Linda beskrev mig som konstig, knäpp, ful och crazycatwoman. Vi är alltid så snälla med varandra :')
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin