Taktik inför imorgon!

Haha jag kom på att jag inte ens har skrivit vadd jag ska hoppa för klasser imorgon. Det är hemmatävling i Stöcke och jag ska hoppa LC och LB+5. Mitt ända mål med dagen är att få till två bra rundor där allt ska kännas enkelt. Den känslan är värt så mycket!
 
Jag måste tänka på att ta en halvhalt direkt efter varje hinder, och sen lägga på ben och galoppera på. Det är då han hoppar som bäst. Det ska bli roligt och jag är riktigt taggad!
 
Önska oss lycka till nu så hörs vi imorgon med resultat!

Fick förresten en fråga på ask för ganska länge sen, den personen undrade om jag kunde börja skriva hinderhöjden istället för själva klassen så att alla fattar även om man inte rider själv. Självklart kan jag göra det, men jag kommer säkert glömma bort det...

1.10 i Vindeln för två veckor sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin