Tar en paus från pluggandet

God kväll alla! Just nu tar jag en liten paus ifrån pluggandet och vilar hjärnan lite, passar även på att blogga lite då. Jag är helt slut i huvudet efter allt pluggande så det blir bara ett kort inlägg så jag inte babblar på för mycket. 
 
Inter red jag intervaller med idag och det gick bra, han var lungn och samsad när jag red fram och gick i en bra form i princip hela tiden. Men det viktigaste var att han var avslappnad. I backen red jag 3 intervaller och han kändes faktiskt ganska bra även om han ville springa lite fortare än vad jag ville. Men bra att han är pigg och glad! 
 
Nej, nu måste jag återgå till pluggandet. Bloggar mer imorgon! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin