Tisdag

Just nu ligger jag i soffan, äter en Ben & jerry och kollar på PLL. Jag kunde alltså ha haft det sämre, men skönt med en lugn kväll utan skolarbeten. Blir tidig sängång sen också då jag ska upp tidigt imorgon och åka till stallet innan skolan!
 
Inter fick som sagt gå intervaller i backen idag, jag red 3 stycken och träffade inte på någon björn (haha) så det gick bara bra. Pigg och glad var han! Som jag skrev tidigare idag idag så var det anmälningar till travet på umåker som är på måndag. Inter kom med och självklart ska han starta i sista loppet som kommer gå runt 10 på kvällen, orkar inte... 
 
Nä, nu ska jag återgå till mitt serietittande. Har bara kollat några avsnitt och jag är helt fast i det, illa.. Det är därför man aldrig ska börja titta på serier..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin