9e april

Onsdagen börjar lida mot sitt slut och om jag ska vara ärlig har inte fått så mycket gjort idag. Spenderade halva dagen i skolan och gjorde bort ett prov som nog ändå gick helt okej, borde få godkänt iallafall! Efter skolan tog jag bussen till stallet och fixade allt där. Peppe fick vila då jag ändå inte kunde rida. 
 
Resten av dagen har jag faktiskt spenderat i sängen, är rätt mör i kroppen så jag har inte orkat göra så mycket annat. Innan jag går och lägger mig måste jag dock försöka göra klar en engelskaredovisning som ska redovisas på fredag. Frågan är ju varför skjuter jag alltid upp allting till sista minuten.. 
 
Hoppas ni haft en bättre dag än mig! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin