Äntligen hemma

Nu har jag äntligen landat hemma i sängen efter en lång kväll på travet. Bästa Inter startade idag och han gjorde ett jättebra lopp och kom 2a, duktig häst! 
 
Annars har jag faktiskt inte alls gjort mycket idag. For inte till stallet för än på eftermiddagen och fram tills dess gjorde jag i princip ingenting. I stallet gjorde jag klart allt åt Peppe, gick en pw med mamma och sedan borstade jag Peppe. Det är iprincip allt jag hunnit med idag, mitt liv är ju så intressant ibland haha. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, god natt alla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin