But together headlights shine

God morgon folket! Eller morgon i min värld iallafall. Idag har jag kunnit skriva klart mitt tal inför nationella på tisdag. Nu måste jag bara lära mig det också haha. Jag har också kollat resultat från Bollnäs och det ser då bara bra ut för Stöcke inför första elitomgången imorgon!
 
Efter lunchen ska jag in till hippo och trimma igenom Krykan i ridhuset. Inga hinder, men kanske en bom att rida på. Träna på att få med bogen i svängarna samt få honom mer på yttertygeln. Låter bara bra tycker jag!
 
Haha standardfrukosten för mig. En macka och isbitar...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin