Döende

Just nu ligger jag i sängen och väntar på döden, typ. Har ont i halsen och hostan från helvetet. Kan meddela att det inte är det skönaste jag har varit med om. Tror jag har fått kvarka helt seriöst. Ska ligga kvar här ett bra tag hade jag tänkt, men efter lunch blir det att släpa sig ut till Kryckan och skritta ut honom en sväng. Han tar det lugnt till och med imorgon, men på torsdag ska han in till Stöcke och ridas igenom!
 
Här är lite bilder från helgens tävlingar, dom är fotade av min kompis Carolina! Gå in på deras sida HÄR och se om dom fick någon på dig!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin