Landat i soffan

Idag efter skolan åkte jag och mamma runt hela Umeå och panik-letade efter ett par chaps till mig. Travshoppen hade inga som passade så då åkte vi till Tegs hästsport istället. Där hittade vi faktiskt ett par som passade. Hade egentligen velat ha ett annat par som vi provade, men dom var lite för stora. Det blev ett par från Mountainhorse för 1300:-, nu är iallafall morgondagen räddad:)
 
Sen åkte jag till Kryckan och skrittade ut med hacket. Sen duschade jag han och packade alla saker. Blev minst sagt irriterad när jag fick leta efter Equiline-luvan i säkert 30 min, den var heeelt borta. Nu ser jag let's dance och planerar inte att röra på mig på ett bra tag. Måste se till att bli lite taggad också, men det kommer väl!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin