Hej minns ni mig?

Kan meddela att jag inte har kraschat med moppen idag trots att jag har kört ganska mycket. Hade företagsekonomi, någon jättetråkig EU-debatt samt matte i skolan och slutade vid två. Sen satt jag och Marre kvar en stund och försökte plugga språk. Måste släpa mig till syven så att jag kan byta bort tyska 4 till tvåaaaaan. 
 
Sen tog jag moppen till stallet och skrittade ut Kryckan en stund innan hovslagaren kom. Tyvärr måste jag säga att vi fortfarande inte är klara med den sista hoven, även om vi har hållit på i två veckor. Vi fick av den gamla skon, och fick i två sömmar på den nya efter flera timmars kämpande. Blir intressant att se hur många dagar den skon sitter kvar. Jag ska skriva ett längre inlägg sen och förklara mer om Kryckans hovslagarskräck. Jag förstår verkligen inte hur man kan ge en häst sådana trauman. 
 
Nu ska jag sova och hoppas att mitt knä mår ordentligt bättre efter det. Linus och David kände nämligen för att tackla in mig i ett skåp, får tackla tillbaks imorgon!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin