Hemma idag

God morgon på er! 
Idag är jag hemma från skolan, jag sov riktigt dåligt inatt och då kändes det lika bra att vara hemma idag. Jag hade ändå inte orkat med en hel skoldag men de få timmarna jag sov. Nu ska jag vila en stund och sedan ska jag sätta igång med att plugga till provet jag har imorgon. 
 
Senare i eftermiddag åker jag till stallet och rider Peppe. Jag ska troligtvis rida ut med Carro idag, vilket passar bra då Peppe inte skötte sig så jättebra igår och förhoppningsvis slappnar han även av lite mer om han har sällskap. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin