Hemma och vänder

Kom hem från stallet för en stund sedan och har precis ätit ett litet mellanmål, brukar nästan aldrig äta det men kände att det var nödvändigt nu innan träningen. Ska ta och vila en liten stund nu, sedan ta bussen till stallet lite efter 16! 
 
Inter fick som sagt gå backintervaller idag, dock bara två lugna intervaller då han ska starta på fredag. Det gick iallafall bra, han var rätt lugn men blev lite pigg och stark på vägen hem. Jag hade nog även världens snyggaste outfit, för liten hjälm och mjukisbyxor. Mjukisbyxorna är dock standard när jag rider hemma haha. 
 
Bloggar mer efter träningen! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin