Hjälp mig någon

Jag har haft problem med mina benhinnor i ett år nu ungefär, lite till och från. I under sommaren och hösten hade jag svinont, sen var det lugnt under vintern (då var det vristen haha) men nu har det kommit tillbaka igen. Om jag till exempel springer så kan jag få tväront och tvingas avbryta. Då kan jag ha ont jättelänge. Har provat andra sulor i skorna, antiinflammatorisk salva osv men inget hjälper. Pappa skulle testa känna lite igå och det gjorde så ont att det nästan inte gick. Någon som har något tips?? För jag börjar bli riktigt desperat.
 
Karma verkar inte vilja att jag ska träna, dålig vrist som går sönder av minsta lilla, ansträngningsastma och världens sämsta benhinnor. Hatar detta verkligen.
 
 



Kommentarer
Postat av: Alice

Min närmsta vän har haft väldigt mycket problem med benhinnorna, och hon har märkt att hon inte ens kan springa 10-20 m på asfalt, så prova att undvik det! Sen så ska man nog bara vara försiktig med att springa och ta det lugnt om man får verk i benhinnorna

2014-04-07 @ 17:08:01
URL: http://bracken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin