I'm slowly drifting away, wave after wave

Idag står mest plugg på schemat tror jag. Måste banka in mitt förbannade tal i huvudet, + att vi har någon ekonomiinlämning till veckan tror jag. Men är inte säker så får kolla upp det.
 
Men dagens höjdpunkt blir att fara till Stöcke och göra årets första hoppning utomhus!! Jag är så less på inomhussäsongen nu och vill bara ut på stora banor med mycket plats. Får se hur det går, Kryckan har inte hoppat sen Skellefteå så han lär nog bli ganska taggad. Men förhoppningsvis sitter lite av känslan från igår kvar!
 
Senaste utomhustävlingen, LB+5 på hemmaplan!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin