Inget hippo

Ja det blir ju en riktigt intressant träning för Micke imorgon kan jag säga. Kryckan tävlade i måndags, vilade i tisdags, skrittade i onsdags samt longerades 15 min igår. Idag ska han också skritta för vi hinner inte åka till ridhuset. Har lust att slå sönder nått värdefullt just nu.. Han MÅSTE ridas igenom, men det går inte ute. 
 
Skolan var iallafall den ovärdaste dagen på länge. På tyskan gjorde vi ingenting eftersom vissa hae nationella och vi andra satt av tiden typ, på idrotten kunde jag inte vara med å jag och Linus spenderade tiden i en lekpark haha. Efter skolan satt jag och Linus kvar och pratade i över en timme efter att juridiken hade slutat. Vad är det ens för fel på oss? Så efterblivna människor...
 
Nu måste jag ta och rulla mot Kryckan. Får försöka hitta nått sätt att göra av med lite energi utan att riskera att skon flyger all världens väg...
 
Bild från Sundsvall som Tove har fotat:) haha Kryckan valde sin pose...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin