Less på att vara hemma

Idag har varit ännu en skittråkig dag där jag bara har legat hemma. Har kollat på Pettson haha, Byggare Bobs julfilm för femtioelfte gången samt sett om senaste avsnittet av ryttareliten. Jag typ klättrar på väggarna och vill inget hellre än att komma ut från huset. Hade tänkt fara iväg och träffa kompisar på kvällen, eftersom jag kände mig mycket bättre. Men tror ni inte att min feber hade stigit? Så det sket sig ju. Världens roligaste påsklov...
 
Mamma åkte till Kryckan och red honom lite innan hovslagaren kom. Tyvärr sitter fortfarande den gamla skon kvar på den fjärde hoven, så det gick med andra ord inte speciellt bra. Vi kör tredje gången gillt på onsdag...
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin