Lördag

God morgon! 
Om en liten stund kommer pappa och hämtar mig och då åker jag till stallet och rider Inter, har inte träffat honom på två veckor så det blir kul. När jag har ridit honom åker jag vidare till Peppes stall och rider honom en sväng. Han har gått lite hårdare nu två dagar i rad så idag är planen bara att rida en lugn uteritt i skritt och trav. Bara lite lätt motion för hans del idag alltså. 
 
Jag kommer ha ganska fullt upp idag och jag måste dessutom hinna plugga, men ska försöka blogga så mycket jag kan ändå! Ha en bra lördag alla så hörs vi! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin