Måndag och ingen skola

Det är en riktigt skön känsla att veta att skolan inte väntar när man vaknar, det här lovet kunde inte ha kommit mer lägligt. Fram till nu har jag egentligen inte gjort något, ska dock ta tag i livet snart och göra mig någon lunch så jag sedan kan åka till stallet. Planen med Inter idag är att han ska gå backintervaller, han gick dressyr igår så förhoppningsvis är han ganska lugn idag! 
 
Peppe ska få en vilodag idag så jag åker dit senare i eftermiddag och gör klart allt som ska göras samt pysslar om honom lite extra! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin