Nej jag har inte dött

Men det var jävligt nära i morse. Jag lyckades nämligen krascha med moppen. Är jag sämst eller är jag sämst? Hade extrem tur och jag tror att moppen gjorde illa sig mer än jag. Man kanske behöver krascha någon gång ibland för att fatta att det faktiskt är farligt och att sånt faktiskt kan hända.
 
Skolan gick iallafall jättefort, allt utom matten. På SHn satt jag, Alicia och Albin och kollade på top model i ett grupprum lol. Och på svenskan gjorde resten av klassen sitt tal. Helt stört vad bra alla var, mitt känns skitdåligt nu haha..
 
Mamma har just åkt till Kryckan och ska gå en promenad med honom. Han ska ta det lugnt idag och imorgon, eftersom han har tävlat söndag-måndag!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin