Nyttig träning

Nu har jag ganska precis kommit hem från stallet. Dressyrträningen för Lena idag var riktigt bra och givade. Framför allt nyttig för både mig och Peppe. Jag behöver någon som står och tjatar på mig så jag rider ordentligt, haha. Jag fick iallafall jobba riktigt mycket idag, speciellt med att få in bakbenen under honom. Han är lite lat när det gäller att arbeta. Både han och jag blev lite trötta på slutet men jag kan egentligen inte vara annat än nöjd med passet! 
 
Nu är energin slut, ska plugga en stund och sedan sova. Hörs imorgon! 
 
 



Kommentarer
Postat av: bubbe

Kul att du är nöjd med dagens träning, Fin bild också

2014-04-29 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin