Onsdag morgon

Hej och god morgon på er! Precis som varje onsdag har jag sovmorgon idag och börjar inte för än kl 11 - hur skönt? Nu på morgonen har jag bara tänkt ta det lite lugnt och passa på att göra bort lite skolarbeten, har inte så mycket som ligger och skräpar men det är lika bra att sätta igång med pluggningen i tid. Brukar annars kunna skjuta upp det till sista minuten. 
 
Ikväll är det hoppträning som gäller. Eftersom det är Micke-träning på lördag har jag bara tänkt ta det lite lugnt med Peppe idag, inte hoppa allt för mycket eller jättehögt. Träningen är dock kl 20 ikväll, så jag lär inte vara hemma före 22- tiden ikväll. Men det ska iallafall bli riktigt kul med träning! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin