Onsdag

God morgon eller något. Just nu ligger jag i sängen halvt död och kollar på tvd, men jag ska snart börja göra mig iordning för skolan. Känner på mig att det kommer bli en lång och jobbig dag även fast jag bara har 2 lektioner, jag är nämligen något mörbultad från avramlingen igår och kan knappt röra mig. Men har ett prov idag så jag får kämpa mig igenom dagen helt enkelt. 
 
Peppe får vila idag, vi hade tänkt åka och hoppträna lite lätt så han skulle bli av med lite överskottsenergi. Men jag tror inte jag klarar av att rida idag så den planen sprack ganska rejält. Vi får åka in och rida imorgon istället! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin