På skolan

Idag har varit en ganska bra dag faktiskt. Vi hade företagsekonomi och sen hål i typ tre timmar. Det var brutalt tråkigt så vi gick ner på stan och köpte mjukglass. Det första som hände var dock att min åkte dock i golvet, det är seriöst bara jag som lyckas..
 
Nu sitter jag på skolan och ska skriva klart två inlämningar. Tänkte att det skulle vara skönt att slippa släpa hem en massa böcker haha. Min kära bror fyller år idag såååå sen blir det indisk mat till middag:)
 
Kryckan vilar idag, det förtjänar han!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin