Sjuk

Idag har jag varit iväg till hippo på morgonen för att hjälpa min lillasyster när hon tävlade med att gå banan och sånna saker. Det gick jättebra, hon var felfri och fick rosett så hon är nöjd. Nu ligger jag och gör ingenting och försöker bli frisk. Det var säkert den regniga lördagen i Vännäs som gjorde mig sjuk. 
 
Ikväll ska Kryckan skos och innan det ska jag eller mamma gå en kort promenad med honom. Alla saker måste också packas upp eftersom vi bara slängde in dom i första bästa skåp igår haha...
 



Kommentarer
Postat av: Alice

Tråkigt att vara sjuk, hoppas du blir frisk! :)

2014-04-14 @ 21:00:54
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin