Snälla låt denna skoldag ta slut

Idag går jag i skolan till 13.35, på sista lektionen ska jag göra bort nationella och det känns både skönt och hemskt. Efter det ska jag ner på stan och köpa en present till min kära lillebror som fyller 14 imorgon. Har inte den blekaste om vad jag ska köpa så får höra med mina killkompisar haha, men annars får jag väl komma på nått..
 
Ikväll är det äntligen dressyrträning för Lena igen! Denna gången ute i stöcke, så han är nog lite mer spänd och lite piggare än han brukar. Men det är bara bra att det kommer fram, för det är då jag kan få bäst hjälp. Tänkte att filmkameran kanske får följa med, så förhoppningsvis kommer det en film!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin