Söndag

Om en liten stund ska jag åka till pappas stall och rida Inter, jag hann aldrig rida honom igår så det får bli idag istället. Hur han ska gå idag har jag dock ingen aning om, men jag antar att det bara är lite lugn motion som står på schemat! 
 
Senare i eftermiddag åker jag till Peppe och rider honom, det lutar åt att vi går ner till ridbanan och rider där. Har tänkt mig att dagens pass blir liknande det vi red igår, mycket lösgörande arbete och fokus på att han ska lyssna. Precis vad han behöver. Förra gången vi red där var han otroligt spänd och hade mycket annat att fokusera på. Hoppas på att han är mer avslappnad idag men annars är det bra miljöträning för honom! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin