Tävling i helgen

Idag har jag tyska (herregud vilken ångest), idrott och juridik. Slutar 13.35 och då hämtar mamama mig och då åker vi till Travshoppen och köper chaps åt mig. För det första så behöver jag chaps att ha till vardags, för det andra så är mina stövlar sönder och jag har ingen lust att tävla i tejpade stövlar...
 
Sen ska jag till stallet och gå en promenad med Kryckan, sen ska han duschas och sakerna ska packas. Jag hann göra bort en del smörjning igår vilket är huuur skönt som helst, enligt mig finns det nämligen inget tråkigare haha. 
 
Han är så fiiieeen<333333:*****
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin