Tävling idag!

Idag är det tävling i Vännäs som står på schemat, jag är hemma från skolan idag och har alltså gått på ett efterlängtat påsklov - underbart! Vid lunch åker jag till stallet och smörjer samt packar allt eftersom jag inte hann göra det igår. Om jag får någon tid över funderar jag även på att knoppa Peppe! 
 
Klasserna vi hoppar idag är 1m och 1.10m. Planen för båda rundorna är att rida fina och bra rundor, ingen stress utan ta hinder för hinder. I 1 meters klassen rider vi i avdelning a, men jag ska absoult inte rida för att vinna utan mer i utbildningssyfte. Han behöver rutin! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin