Tävlingar i april

12-13/4 Vännäs RF
LB, och LA
 
20-21/4 Sundsvalls RK
LB, LA, LA
 
Jag tänkte börja lägga upp "månadens tävlingar". Den här månaden är det två tävlingar inplanerade, dels Vännäs som är nära och bra, samt ett meeting i Sundsvall. I Vännäs ska jag bara rida två klasser, LB och LA. Han har i nuläget inte kondition att gå två klasser dag 2. Vill ju att det ska gå bra i LAn så det är viktigt att han har ork! 
 
Från och med Sundsvall ska jag börja hoppa lite mer LA igen. Det ska bli hur roligt som helst! Jag vill inte jaga nollorna, utan mer gå in för att ha roligt och få mer rutin med Kryckan. Ska bara försöka göra bra rundor och inte ha så stora krav alls!
 
Vinst i LA♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin