Tisdag

Igår pluggade jag hela kvällen och orkade aldrig blogga något när jag var klat för att jag var så himla trött. Nu på morgonen har jag sista minuten pluggat lite inför provet idag, känns väl inte som det kommer gå speciellt bra då jag inte har haft någon tid att plugga till det. Men jag får göra mitt bästa helt enkelt. 
 
Idag väntas en lång dag i skolan, slutar sent och har ganska många lektioner. Dessutom ett långt hål. Efter skolan ska jag till stallet och fixa allt där. Jag skrittade Peppe en sväng igår så idag får han en välförtjänt vilodag! 
 
Nu måste jag skynda mig, ha en bra dag alla! 
 
 Bild från 115 från i söndags som Agnes har fotat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin