Tjäääna

Drar ett snabbt inlägg om mitt jätteintressanta liv..
 
Har varit hos Kryckan och skrittat honom en timme på hacket. Gick bara bra så det finns inte något att säga om det. Sen åkte jag hem och åt lunch och snart ska jag tillbaka till stallet för att duscha hesten och börja packa. Ikväll kommer det folk och äter här, men mer händer förmodligen inte.
 
Jag insåg att mina tävlingskläder inte är tvättade efter Vännäs haha, och att jag inte heller har en aning om vart dom är. Har letat överallt. Inte i mitt rum, inte i stallet eller någon annanstans. Bara jag som lyckas...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin