Dagens ridpass

Idag åkte vi in till hippo med Peppe och red igenom honom lite inför tävlingarna imorgon och på lördag. Det gjorde faktiskt inte alls så ont att rida, utan det gick ganska bra. Jag red mest lugnt idag och kände igenom honom, ville inte rida allt för hårt när vi ska tävla imorgon. Men han fick iallafall springa av sig lite. 
 
Han var nästan lite seg idag, jag tog aldrig några sporrar vilket jag ångrar då han inte är speciellt känslig för skänkeln. Men jag tycker ändå han jobbade på ganska bra!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin