Tråkig lista

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En
Vad tycker du om kärlek? .......
När kramade du någon sist? Alldeles nyss
Saknar du någon speciell person? ja, kevin 
Har du svårt för att bli kär? Jaa
Är du singel? Japp
När fick du senast en komplimang? Idag

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jaa
Gjort något riktigt dumt? Hahahahaha jaa
Gjort något du verkligen ångrar? Ja 
Åkt ambulans? Nej faktiskt inte
Åkt polisbil? Nee
Gjort nåt olagligt? Den som inte cyklade utan hjälm innan den fyllde 15 vill jag gärna se haha
Slagit ner någon? HAHAHA ja
Skämts över dina föräldrar? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Bara till hästen #tragiskt
Tar du droger? Nej
Vilka kläder sover du i? Beror på hur varmt det är 
Vad hatar du verkligen? Falska människor, dåliga tävlingsresultat och tyska
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Jaa!
Vill du ha barn? Japp

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? De minns jag faktiskt inte...
Fick dig att gråta? Minnen…
Du delade en dricka med? Säkert nån kompis i skolan
Du gick på bio med? Alicia, Albin, Linda, Linus och dom
Skällde på dig? Minns inte, säkert mamma haha

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Har jag säkert
Saknat någon? Ja 

 

JAG HAR:
Digitalkamera? Nej
Systemkamera? Ja
Mobiltelefon? Ja
Bra kompisar? JAA<333

Lindieeeee<3<3<3

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin