Tuggat grus

Idag körde jag på en lung skogstur trodde jag haha Det hela gick bara bra fram tills jag var på väg hem. Han började titta på några trädstockar som har legat på samma ställe i ett halvår minst, sen överhoppade han sig över en vattenpöl. Då hade jag inte en chans utan flög rakt upp och störtade ner i en fet vattenpöl. Hade otrolig tur för hans ena hov var någon decimeter från mitt huvud. Först tänkte jag att han skulle springa tillbaka till stallet, men han hann bara 50 meter innan han stannade och väntade på mig haha. Han kanske insåg att han inte var så modig som han trodde. Är glad att han lever:)
 
Jävla Pärra kan ju inte svika nu heller...
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin