Visste ni att...

...Kryckan var gul som föl? Det är därför han fortfarande har en gul underton i pälsen, den syns jättetydligt när han står bredvid andra vita hästar. Står han själv tänker man dock inte på det.

 

...De ämnena jag har svårast för i skolan är tyska och matte? Varje onsdagkväll har jag typ ångest för att jag vet att jag har tyska på både torsdagen och fredagen.

 

...Jag alltid har pisk när jag hoppar? Jag behöver det inte på Kryckan, men utan det känns det så tomt i händerna. Det känns helt enkelt jätteovant utan det. "Gå aldrig ut i krig obeväpnad" -Sylve Söderstrand

 

...När jag blir nervös så slår jag mig själv hårt tre gånger med pisken på benet? Då börjar jag tänka på annat..

 

...Jag alltid fotar banskissen innan jag går banan? Annars glömmer jag den på tre sekunder, måste alltid kolla den en extra gång innan jag börjar rida fram också. Har minne som en guldfisk haha..

 

...Jag kan hela Eminems låt Rap God utantill? Jag klarar till och med rapdelarna:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin