11:e augusti

Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset. Åkte dit för att sätta tillbaka mina framtänder men det var för svullet så jag måste gå utan i 1 vecka till, suck. Det blev alltså bara en väldigt kort tur dit. Men det var inte helt i onödan som jag lämnade hemmet för jag fick mina efterlängtade maränger ♥ Så nu ska jag äta glass och maränger medan jag pluggar lite teori. Det låter ändå ganska bra i mina öron! 
 
För övrigt har svullnaden börjat lägga sig lite grann. Det är fortfarande ganska svullet men det börjar helt klart bli bättre. Kolla bara skillnaden på den här bilden, den första är tagen i fredags och den andra idag. Det går framåt helt klart! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin