1200 valsedlar packade och klara

Japp, ni läste rätt. Nu är dom 1200 valsedlarna packade och klara och det känns helt underbart. Förutom att packa valsedlar och kolla på Gossip girl (jag är för övrigt på 5:e säsongen) har jag inte alls gjort mycket idag. Följde storhästtävlingarna från Skellefteå och även ponny-sm på equipe då vi tråkigt nog inte har Horse1 kanalen. Hade varit roligt att kolla på, speciellt när jag inte har något annat för mig! 
 
Mamma var i stallet tidigare idag och tog hand om Peppe. Han var feberfri och piggare idag så han fick gå en stund i skrittmaskinen. Bra för honom att röra lite på sig så han inte är allt för pigg när han ska ridas igen! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin